i can jive .. i can jive .. lalala<3

god morgon;) haha
det var mycket trevligt igår hos lisa
vi kollade på körslaget/harrypotter på samma gång=D
åt jätte god mat ! muums.. tänkte be lisa om recptet i dag !
sen blev det även en beck film  och så kom regina:)
och höll oss sällskap, blev en del pratande hihih
sen körde regina hem mig och jag hoppade i säng.
just de..blev så himla glad igår när jag fick reda på vad en låt hette
som jag i somras dansade till som jag har undrat så in i helvete vad den heter
och just igår fick jag reda på det, gissa om jag blev glad! wiiieee

Jerry willians - i can jive
... jag bara älskar den ! :)
vilka minnen .. vilka minnen .. ♥ hihi

sitter nu och väntar på att lisa ska bli klar
så ska vi åka in till torp=)
puss therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0