inga mardrömmar eller fyllesamtal ... UNDERBART

har ni sovit gott?
det har iaf jag, imorse när jag vaknade strax efter 8 kände jag mig riktigt utvilad.
längesen jag kände den känslan, huuur gott som helst var det.
ännu mera gott  var det när jag visste att jag kunde ligga kvar och dra mig lite=)hihi.
la mig väldigt tidigt igår, orkade inte se klart filmen.. så jag släckte lampan kvart i 10 typ.
och imorse när jag vaknade stog även min adventsljusstake i fönstret, ååååh va glad jag blev!
min katt rev nämligen ner den här om dan och den är ett par år så den gick sönder.
farmor gjorde den till mig och jag fick den min första jul 2/12-92
så den betyder oerhört mycket för mig, tycker om den jätte mycket.
och jag vill inte ersätta den !
med andra ord blev jag lite sur på katten men tur för den att den gick och laga säger jag bara.
nu kom postbilen med post så skall gå ut och hämta den och sen göra en stor frukost till mig själv.
rostade smart&gott bröd med ost och gurka, juice och lite youghurt.   muuuums
skall även tända ljuset för idag de den 3 dec och så får jag inte glömma och ta lucka 3 i min chokladkalender ! hihi
/therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0