näst intill kaos?

har turism, liiite rörigt är det !
vi håller på att dela in oss i olika grupper.
och vi är inte jämt antal och alla är inte här idag såå det blir lite komplicerat.
men nog om det..
näthandel provet var skit svårt, fyyybubblan!
sen har vi svenska och jag vill verkligen inte få reda på mitt betyg.
det känndes inte alls bra när jag skrev det :(
idag efter skolan ska jag bara hem, är verkligen inte på humör. känner mig så elak idag:(
ska dra in till torp kanske och köpa julklappar idag men mamma och felicia..
känner mig lite stressad med andra ord och felicia får hjälpa mig och hitta ngt till min mammi:)
men nu får jag engagera mig llite ;) hörs <3
- t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0