Nattinatti

Blev den första, gillar den grymt!
tight och så va. nej men svart är svinsnyggt och passar till allt
men på nyår ska man vara speciell, alla går endå med svart då så 
min älskade pojkvän
fick avgöra så yes den blev det!

kollade precis på hartbreak hotel och fyfan va jag skratta
jag och terra upp i dagen haha;D needå
imorgon blir det ua med mamma och kanske fredric
och även på tisdag drar jag till ua med min gamlaste, käraste vän
, nämlingen Sarah, ska bli rikigt mysigt!♥
Nu ska jag duscha sen sängen, en lång dag väntar
imorgon.
Godnatt Michaela♥



Pure love♥

Kommentarer
Postat av: sarah

haha så de blev den andra;)

jaa, de skall bli myys:) nattti

2008-12-22 @ 00:37:15
URL: http://sbryngelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0