NÖJD

imorse när jag vaknade kände jag verkligen inte för att åka in till skolan
mådde fof bajs, heelt yr.
men typ 20 min innan bussen gick bestämde jag mig
slängde på mig mjukis och gick.
stog ut hela dagen, riktigt jävla nöjd är jag över mig själv:)
blev ingen svenska lektion så jag tog 2 tåget hem
när jag kom hem kännde jag mig konstigt nog mycket bättre
och körde ett pass.. i 35 min flummade jag runt
blir att ta en kall dusch nuu, jag älskar mitt nya shampooo med
vilket gör att jag vill duscha hela tiden. men ajjaa bajjaaa intebraaa
kan inte mamma komma hem från boxeeen nuuu... vill haa maat =D
tänkte jag skulle ta fram förslaget med tacos idag.. med stoora valp ögon hihi!
vi fååårseee vi fååårseee..
therese


Kommentarer
Postat av: Naim

Skriiv oftare i bloggen!!!



2 dagar sen nu

2008-12-12 @ 18:21:19
Postat av: Anonym

kan ni inte skriva om att ni e sjuka eller nått nån gång:)

2008-12-15 @ 12:05:34
Postat av: Anonym

kan ni itne skriva om något annat mer än att ni är hungriga och sjuka?

2008-12-15 @ 12:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0