Nuu har ...

Nuu har jag precis haft matteprov gick åt helvete usch=( men bara att ta
igen nästa termin.
Fick nyss reda på att vi var lediga på fredag och fyfan va sköönt,
ska nog vara i göteborg och antingen shoppa eller gå på liseberg:)

Idag blir det att snabbt hem och göra mig lite iornding innan
jag ska upp till skolan och kolla på när syrran sjunger lussetåg, haha
Sen ska jag hem och ta mig en uppfriskande dusch och sen ska jag
ta mig i kragen och plugga lite inför svenskan som vi ska ha imorgon!



Här har ni en morgontrött och sleten
Michaela

Vad ska ni göra idag mina kära friends?
Love M♥

Kommentarer
Postat av: Naim

Se det från den ljusa sidan!

Du har stora bröst ;)

2008-12-15 @ 19:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0