singstar för hela slanten

sjöng precis singstar med syrran, haha herregud va
ont jag fick i halsen:D men det va det värt för fyfan
va grym jag var, ojojoj! haha iallafall om jag jämför mig
lilllllaaaan, och det gör jag!
skickade även in min powerpoint presentation om jämtland,
tur jag har en storebror som är grym på datorer, annars hade
jag varit ganska körd vid det här laget vill jag ju bara säga!
men nog om det
Nu hade jag tänkt att ta mig en uppfriskande dusch,
lägga en hårinpackning och en ansiktsmask och prova
mammas nya produkter som ska vara så bra för ansiktet,
ah kan ju bli spännade det här, eller va tycker ni, låter det som en spännande kväll
som väntar mig?

Puss Michaela♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0