Äntligen julafton ...

Äntligen julafton mys mys och ja ännu mera mys!
Min dag började med julfrukost hos farmor, öppna lite packet och så.
Sen hem och göra sig lite iordning och sen vänta på julklappsutdelningen
och att hela tjocka släkten skall komma, haha det är konsigt för det känns
som om den här dagen aldrig tar slut! den bara går och går och man
kollar på klockan säkert 100 gånger mer än vad man brukar!!
Men det är så jul ska vara!
Här är iallafall lite bilder, eftersom både jag och min lillasyster
fick varsin kamera.




1.vackra julgrannen
2.wille sötnos kom
3.sis ville testa hennes kameras kunskaper
4. min sötnos
5. mycket nöjd över mitt skitsnygga armband
jag fick utan sarah!

Ha en fortsatt trevlig julafton!
Puss Michaela♥

Kommentarer
Postat av: sarah

va bra!! är skit nöjd jag med, vilken bra smak vi har!!:D

2008-12-25 @ 00:25:21
URL: http://sbryngelson.blogg.se/
Postat av: Michaela

jag menar de!!;D ahah

2008-12-25 @ 12:48:10
URL: http://theresemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0