vart är julkännslan?

En dag kvar till julafton kan ni fatta eller?? herregud ingen snö har vi
så känns inte rikigt, men får hoppas den där äckligt härliga kännslan kommer imorgon
eller under natten!
Idag har jag iallafall vaknat bredvid min lilla sötnos till pojkvän, han åkte dock hem
med 12 tåget men inte gjorde det något inte:) för idag har jag vart och shoppat
med sarah, vi drog först in till torp och strosa runt lite, så vi drog in till stan
käka kebabtallrik och storshoppade på kondomeriet!:D ahah
Fredric ska få så fina julklappar iår förstår nii.

Nu ska jag ta mig en varm uppfriskande dusch och
så ska jag ringa min fillekorven!
Kram Michaela♥



härlig bild på
mig och sarah från kanske 3an?:D
SÖTUNGAR!

Kommentarer
Postat av: sarah

vi är då tamigfan riktiga puddingar!!:D

2008-12-23 @ 22:06:31
URL: http://sbryngelson.blogg.se/
Postat av: Michaela

oja inget snack om saken inte!

2008-12-23 @ 22:29:24
URL: http://theresemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0