vilken morgon

en väldigt stressad morgon, kunde verkligen inte somna inatt
låg och vred och vände mig säkert 100 gånger! Sen hör jag fredrics mobil
alarm gå igång, yes tänkte jag 05.10, kan ju inte bli bättre!
fickligga vaken till 05.30 då jag följer min älskling ner till dörren:)
vid 05.41 ringer min mobil, självklart fredric som ringer och säger
att jag glömt min plånbok i hans väska och han hinner inte upp med den
för hans buss kommer om 2 minuter, så han fick gömma den på stationen
jag väcker pappa vi åker ner och hämtar min stackars plånbok och jag åker hem och försöker somna
om! eftersom jag egentligen skulle haft sov morgon idag, men vid 09.45 knackar mamma på dörren och
frågar om inte jag ska till skolan.. helvete tänkte jag! och tänkte att det är lika bra att somna
om igen!
haha där har ni min underbara morgon gott folk:)

Puss Michaela♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0