Vilken myspys dag

Ååh vilken mysig dag, helt enkelt en michaela dag skulle jag vilja säga:D haha
började med mys med klassen, julklapputdelning och lite julmust och pepparkakor!
sen blev alla våra lektioner inställda så då drog vi tjejer till torp, fick inhandla
några ansikts och hårmasker, och även sånna där man gör lockar med..ah
kommer inte för tillfället på vad det heter men ni förstår säkert;)
Nuu kom jag precis hem, tänkte ta mig något attt äta och sen fräscha upp mig
för ikväll blir det göteborg för min del, ner till min sötnos:)♥ för på lördag
ska vi nämligen julshoppa!
otroligt skönt med lov nu också, känns som om det verkligen behövdes.

Hoppas eran dag har varit lika bra som min?
Hörs ikväll, Michaela♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0