3 months with my love

Idag började skolan, känns väl sådär
med tanke på att jag somnade 5 imorse så är jag ganska så trött
nu vill jag lova, men det var roligt att träffa alla underbara classmates igen:)
åh jag älskar verkligen min klass, så himla go!♥
Efter skolan drog jag och Theresè och köpte caktuz, tacosallad
finns det ngt godare? helt ärligt tror jag fan inte det.
Nu sitter jag och äter choklad, mummms
skall dra mig neråt och kolla lite tv och sen även diskutera tapeter och
fondvägg med mamma:) det är nämligen så att mina päron har bestämt
sig för att flytta tillsammans igen, efter hum 13 år? ganska sjukt men så
ligger det iaf. till + att då skall jag få mitt rum omgjort!! ganska skönt vill jag lova
ser rent ut sagt förjävligt ut, rött/vitt med en hjärtbård haha
japp, ser precis ut som det låter om inte värre.
Men jag vet inte rikigt  hur  jag vill ha de? beige med ngn snygg brun fondvägg?
jaja, det återstår att se..

Hörs senare
Michaela ♥


Har 3 månader idag med babyy
JAG ÄLSKAR DIG! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0