aaajjjjjj!!!

kom preecis ur duschen, såå skönt!
utvecklingssamtalet gick förvånadsfullt bra
men blev mer besviken på mig själv när det gällde provet
okej, jag fick VG.. har för mig att de var 3 poäng i från MVG
men har ju fått mvg på dem andra så det skall nog inte vara någon fara sa han.
simmade 1500m idag ..det är fortfarande inte bra, men de blir bara bättre.
hade håll under hela passet, fyyyfan..
men jag ger inte upp så lätt hoho
sen när jag kom hem bakade jag kladdmuffins till min lilla syster.
ibland är jag föör snäll tror ja;) haha
ja har jätte ont i magen, haft det nu ett par dagar
men idag känner jag att de sticker till preecis så som det gjorde i somras
när jag fick stressmage.. får hoppas att det är över i morgon när jag vaknar.
förövrigt har jag och min kära bloggerska sovmorgon i morgon.. yiippiiee!
nu skall jag lägga mig och sova
ni får hade så bra =)
godnatt pussar / therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0