cactuz och skor!

sitter i skolan och letar fakta om coca cola,
inte speciellt kul! var och käkade cactuz med mina älsklingar förut 
också, väldigt mysigt och super gott! sen fick jag även köpt mig ett par 
vita vanliga skor också, behövdligt som fan!
Om en timme, eeeeeennn
drar vi till 870 tanumshede bussen som ska ta oss
hem till vårt kära munkedal!
hoppasdes på att fredric skulle komma idag men
han har ju tränning så inte idag hellllller, fan ta han!!
terra blev även lite putt när jag la ut bilderna men som ni
säkert alla förstår vad de inget illa menat! och jag tkr inte
det är någon stor grejj heller för den delen!


Vi hörs senare
Michaela♥


Ps. Min Micka hälsar att hon är bäst i
världen och det kan jag väl hålla med om♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw , ja älskar dig min lilla lus <333333333333

2008-11-25 @ 15:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0