första advent

sitter nu i pappas gooa fåtölj å är proppmätt !
min lillebror valde tacos till middag idag, underbart tycker jag
jag älskar tacos och har alltid en förmåga till att det blir för mycket i mitt lilla bröd.
men det är ju så himla gott =)
var ner över förut och kikade i affärerna, massor av skyltar 20% , 50 % , 70 %
men jag hittade ingentingen, elller joo en snygg klocka men det är inte det som är mest akut hos mig nu.
och självklart var inte den på rean !  åååh vad jag önskar jag var rik :D
min faster hittade en blus från odd molly tror den gick på 2400:-
som hon ville ha, aaa heeelt galet enligt mig.
min lilla syster är fof borta i hallen och spelar.
första matchen förlorade dem mot kungshamn med 2-0
andra matchen vann dem med 3-0 mot henån
sen vet jag inte hur det gick för då gick jag ner över
men får höra med henne sen =)
när hon är klar med cupen skall vi åka till mormor en stund.
men det får gå fort för jag måste vara hemma ikväll för att hinna med alla mina tvprogram idag.
18.05 one tree hill
19.00 gossip girl
20.00 andra avenyn
21.00  parlamentet/ sannningens ögonblick
har ännu inte bestämt mig riktigt !
hur ser eran söndagskväll ut?
föresten det är väl ingen som har missat att tända första ljuset i dag :D hihi
puss&kram therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0