gamla bilder och många minnen

vad jag har gjort idag?  jo det skall jag tala om för
er, jag har sovit i stort sätt hela dagen..
inte mått bra alls, helt slut i både
huvudet och kroppen, och jag vill verkligen
inte bli sjuk!!! jag orkar inte det, så
nu ska jag fan käka många clementiner
det ska vara bra så man inte blir förkyld tydligen så
det och ipren får det bli!
har föresten tagit hit den datorn jag hade hos pappi,
mycket bra, snabbare och ja alla mina 1000 bilder ligger på
den, och ojojoj fy fasiken va kul det är att kolla på gamla bilder
så mycket minnen som dyker upp! haha

men nu skall jag ta mig en varm lång dusch och sen
ska jag krypa till sängs och ringa mina älsklingar.

PUSS och GODNATT
michaela♥




jag och viktor från balen i 9an
så kul kväll, och naturligvis blev jag
rikitigt nöjd över min kavaljer!



ALLA DOM VACKRA FLICKORNA!
jag i kortrosa med svartväska:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0