god middag?

God middag eller vad man sääger!
idag har jag inte alls gjort mycket vaknade upp bredvid mitt hjärta,
lika mysigt som alltid !
killarna drog och spelade match imorse och trött som jag var
orkade jag faktiskt inte åka med, men lovade istället att jag skulle kolla
två matcher nästa helg.. så hela nästa helg är min helg uppbokad,
jag och fredric ska nämligen shoppa, och gå och bestämma en speciell julklapp
som vi skall köpa till varandra, urmysigt:)
känner för att gå  till liseberg också, jätte fint där nu ju med alla lampor och allt,
men får se på det:)
ikväll är det iallafall jag och fredric soom åker hem till mig och kollar på
sanningens ögonblick, och andra avenyn:D haha

 puss michaela♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0