illamående, trött och hängig

sitter nu och har datorkunskap
mår jäätte dåligt, känns som om jag ska spy och är ibland blir jag kall och varm
men jag har fått stå ut hela dagen
har prov i morgon så det har varit en rätt så viktig dag
tur att det är sista lektionen nu.
sen när jag kommer hem skall jag gå å rösta!
jaa de blev aldrig det i söndags för jag kom hem så sent
och då orkade jag inte , men idag har jag gett mig fan på att jag ska få de gjort;) haha!
sen ska jag äta och sova en liten stund tänkte jag.
innan jag börjar pluggga!! 
känner mig rätt pressad, men samtidigt tkr jag att jag inte borde vara de ?
för jag har gjort bra i från mig innan liksom... äääh nog om de =)
vi hörs! ♥
therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0