konsert och tacos

Sitter och lyssnar på nickelback haha jag har fått
ngn sån där grejj så jag känner rikigt för dom, väcker så
grymt många minnen så det är ju sjukt!
Var hemma hos pappa förut och packade, kändes så hemskt verkligen!
Blev så grymt ledsen, jag vet egentligen inte varför men där har jag spenderat
11 år!? både bra och mindre bra minnen, men det var alltid skönt att komma
till pappa när jag och mamma inte orkade med varandra! Eller om man bara
kände att man inte orkade och ville vara ifred en stund.. mycket som kommer
bli annorlunda. Men jag ska inte deppa, mina föräldrar ska ju flytta tsm igen, kan ju inte
bli bättre eller? det är väl allas dröm av dom som har skilda föräldrar! har jag inte rätt?
Men konsigt kommer det nog att kännas ett bra tag framöver men jag får bara
ta att gilla läget, just nu har jag inget att säga till om endå!
Nog om det!
jag vet nog ingen i hela världen som gillar hannah montana mer än min lillasyster och
hennes kompis elina!! haha var på "konsert" innne på hennes rum förut,  och jag blev faktikst rikigt
chokad över vad duktiga dom var på att komma ihåg alla låtarna i huvudet, och
att bara ställa sig och dansa? iofs mindre roligt att kolla på men jag fick offra mig, snäll
som jag är;)
Efter jag hade hört kanske 8 låtar med mardrömmen blev det tacooos
och åh va gott de va, ngt jag aldrig tröttnar på tror jag!!
Marängscwich(stavning) blev det till efterättttt, mummmms

Nu ska jag ringa terrrra♥
PUSS MICHAELA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0