m i n t i s d a g

har preecis landat
och nu ätit en kvällsmacka med ost och gurka. gott !
idag efter skolan fick jag skynda mig hem och snabbt slänga i mig lite middag
för att sedan åka in till uddevalla igen för att simma.
hoho det gick alleles utmärkt för att vara första gången på riktigt länge !
väl där inne träffade jag sötnosen anna simmandes för fullt;)
lite oväntat men kul :D  blev bara 1275m  ( allså 51 längder )
ville ta det lite lungt eftersom det var ett tag sen.
sen hjälpte jag mamma och handla maat.
ska bli gott med sovmorgon i morgon
åhoåhåhå .. inatt kommer jag sova så himla gott, är helt slut faktiskt;)
seegt som fan i skolan.. ville bara dö
och sen sover jag alltid så jävla gott efter att ha simmat
men nu skall jag dra mig...vi hörs ♥
Kiss and hug's
therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0