myyyyys

ojojjjj va lyckad cheesecake jag hade gjort & huset blänkteee som aldrig förr,
duktigt eller huuur?
riktigt kul var det, fick även bevisat för mamma att det inte bara är jag som inte gillar myrägg... okej ris.. haha
men ändå, skulle nog tippa på att han ochså tyckte det var ganska skönt att inte vara ensam om dee vid matbordet !
tänkte nuu sätta på filmen Step brothers
men vi hörs senare ellller såå
imorgon blire nog kungshamn en snabbiiis hihi
min lilla syster skall spela cup där ute
och det är så himla nära där min pappa bor såå varför inte hälsa på honom en söndag morgon?
lovar inget, kan bli såå att jag är väldigt tlött i morgon så jag inte orkar
men vi får see =)
pusssss therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0