skolan tar kol på mig !

tror jag håller på att bli gaalen, inget av det jag läser fastnar
såg på oskyldigt dömd förut & nu känns det som om jag har tappat det lilla jag hade innan
så nu har jag gett upp ! det får gå som det går helt enkelt.
jag är just nu nöjd om jag bara får godkänt, vill bara få det gjort
så jävla mycket hela tiden.  jag orkar bara inte
man vill väl ha lite fritid med eller? inte bara plugg å plugg och åter plugg ..
först skall man göra bra i från sig i skolan och sen måste boken med hem efter skolan oxå
ÅÅÅÅÅ...
näää nu ska jag lägga mig och läsa lite i min bok så jag blir på bättre humör:)
imorgon skall jag till frida efter skolan så vi fårse om vi hörs annars får ni hade så bra !
Puss & godnatt
therese


min man det där <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0