skumt

åkte hem från skolan idag,
kändes som om jag skulle spy vilken sekund som helst
och mycket riktigt, det första jag gjorde när jag kom på bussen var att spy:(
så himla pinsamt, men som tur hade jag en påse!
det är inte första gången och jag vet inte vad det är för fel på mig?
så jag har legat och sovit hela dagen typ
drömde att min katt kom tillbaka, så jävla hemskt:'(
nee ídag har det verkligen inte varit ngn bra dag för mig !
ett rent helvete helt enkelt.
så himla snällt att felicia åkte med mig och var med hela resan<3
det betydde jätte mycket fast du kanske inte märkte de när jag satt där
och spydde som en gris. :( men tack!
så michaela, du missade verkligen inte ngt:( fyfan!
så snart blir det oskyldigt dömd och sen sova
så får vi se hur jag mår i morgon!
puss och kram
therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0