släkten & thaibilder

haha känns som om det precis vart släktträff här hemma,
men nu har dom åkt, ganska skönt men kul att träffa dom ngn gång
ibland:) haha
blev grymt paff förut min kompis från thailand adda mig på msn
och frågade om jag ville ha bilder därifrån, och klart som fan:D
guuud va glad jag blev, va ju årsen nu känns det som! och
fy va jag saknar det!! men blir nog att åka ner med min älskling och
familjen till februari igen endå:) inget bestämt men nästan 100 procent
säkertttt.


Här kommer lite bilder han skickade:)







1.mormor och jag
2. mormor och katinka
3.moi
4.moi
5.my friend, hur snäll som helst! men inget för mig NEJ!

KISS MICHAELA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0