trevlig bussresa

fyy jag håller helt seriöst på att frysa ihjäl, det är
svinkallt! men tycker endå det är mysigt att vintern
och julen är påväg:)
min och filles kväll blev väl inte rik tigt som planerat men vi
fick oss en riktig mysig bussresa ner till göteborg iallafall,
ahah tycker hon ärså kul min lilla korven♥
iallafall vi kom ner, och då fick vi veta att han som skulle ha fest
inte kunde pga att hans mamma kom hem en dag tidigare!
surt men man får ju göra det bästa av situationen så det blev ölspelet
och sen blev det en skräckfilm Mirrors, fattade inte så himla mycket av den men..
blev allt en lite mysig kväll iaf, ska inte klaga har alltid kul med fille:D
Tog ett tåg hem vid 10.30 imorse, gott att komma hem, lägga sig och sova,
duscha och känna sig lite fräsch igen!
Åkte upp till pappa och hjälpte mamma städa ur lite ur lägenheten sen gick jag
och solade, mycket varmt och gott!
Nu har jag precis ätit tacos och inväntar andra avenyn och sanningens ögonblick
ska ta mig en titt i matteboken också, har nämligen prov tomorrow.

Kiss`n hug Michaela♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0