trötttteeer

är huuur trött som helst och har varit det hela dagen.
påvägen in somnade jag och jag sommnade tilloch med på handelslektionen.
ganska så skönt men kanske inte så bra med tanke på att vi har prov nästa vecka.
nuu önskade jaa vi kunde vrida fram klockan en timme eller såå...
så jag kunde krypa ner i min varma och gooa säng !
för lägger jag mig nu vaknar jag sen igen om någon timme. dåligt vaa? haha
fick VG på turism provet, är rätt nöjd för att inte ha ägnat så mycket tid åt det provet.
och är det inte typiskt att det lilla som hade fastnat inte kom med?  haha lite surt
imorgon är det bara tree lektioneer
sen efter det skall jag och michaela dra in till torp och kika lite =)
inte så kul när man inte har några pengar men men, mysigt iaf !
sen är jag sugen på en riktig taco kväll i morgon eller massa räkoooor ? med vitlöksbaguette å lite majonäs... älskar't !
blir en lugn kväll imorgon har jag iaf bestämt mig, har fortfarande en gryyym träningsvärk ! helt otroligt.. haha
nu skall jag och min lilla pisse göra oss iordning inför sängen :)
sov så gott<3
kram therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0