sammanlagt 8 bussar

buss efter buss efter buss, har blivit 8 stycken bussar idag.
in till ua, sen vidare till trollhättan, sen från trollhättan sedan byte till munkedal
och herregud jaaa !
efter många affärer fick felicia sin efterlängtade jacka, blev en brun
snygg everest=) bra köp där!
jag fick också köpt mig lite smått och gott, bla en brun mysig mössa.
imorgon blir de gbg för min del, ner till my love♥
hade även tänkt att ta en shoppingrunda, känner så för det just nu verkligen! haha

Lite bilder från dageeeeen:)♥







1.Min mysiga älskling iväntan på en buss i trollhättan
2.meee and my homieee
3.meeee todayy, trött och seeeg!
4. smink vill fille ha tomten
5.blev donkan i väntan på bussen home


Puss Michaela

Kommentarer
Postat av: rebecka =)

ja lite bilder =D haha =P ni e fruktansvärt söta tkr jag:) hade gjort va som helst för å se ut som er=P haha

vart har du köpt den fräscha mössan michaela?:O

kan ju inte få ditt söta ansikte, men samma fina stil iaf haha:P

puss. rebecka=)

2008-11-29 @ 15:48:26
Postat av: michaela

vero modaaaa

2008-11-29 @ 16:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0