ídag blir det städning å middag hos mormor... igen

har precis kommit ur duschen
blev en snabb promenad förut
riktigt härligt ! så himla gott väder ute.
jaa om 2 dagar börjar skolan, jag villll inte !
men det skall bli kul och få träffa alla igen:)
längtar tills jag och frida skall gå på high school musical oxå
hört att den har varit sisådär? 
skall åka till mormor idag på middag, jaja det blir säkert trevligt.
kusinerna från borås är ju där:) inte så ofta man träffar dem.
igår var jag bara hemma, åt gott med familjen å myste till idol.
sen mötte jag upp jacob i kylan och så kollade vi  på filmen number 23.
grymt spännande, men jag kunde inte stå emot längre
ögonlocken blev för tung och tillslut så somnade jag.
haha stackars jacob, men det är ju inte första gången, så ingen nöd på honom inte !
funderar på om jag kanske kan få se slutet nån dag. men det skall nog gå å fixa;)

nu ska jag städa mitt rum, fyfan som det ser ut !
tro mig, ni vill inte veta.
kraaamar therese


Kommentarer
Postat av: Ewelina :D

High school musical3 är jätte bra.. bättre än 1&2 lyssna på en som VET HAHAAH :d

2008-11-02 @ 09:30:00
Postat av: Naim

Joo jag vill veta hur ditt rum ser ut

2008-11-02 @ 12:50:48
URL: http://www.murseli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0