update.

jag mår faktiskt lite bättre idag
men är sjukt svag i benen.
jag mår illa varje gång jag försöker äta, känns som jag skall spy då.
men det lilla jag har fått i mig har iaf fått stannat
och det är så skönt!
läste ut min bok förut, åhååhohohåhå va bra den var!
så sjukt spännande och den slutade på ett sånt jobbigt slut
att nu vill jag att nästa bok kommer ut så jag kan få läsa den
och se vad som händer ! är sååå nyfiken.. hoho
ni som har läst hennes böcker vet vad jag snackar om :D

å så är det fint väder idag när jag är sjuk, är det inte typisk?
nu skall jag lägga mig och vila
tycker synd om min lilla sessa som har ett huvud som väger flera ton...
krya på dig bääjbi<3
puss och kram
teeerraaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0