vilken kväll

kan det ha varit världens tråkigaste kväll igår? aa iaf för mig
hatar att vara själv, jag verkligen avskyr det.
speciellt nu när det är mörkt och den dära tysta stämningen bildas.
men felicia mitt hjärta kom till mig och hela min kväll var räddad :D
vi kollade på filmen blond and blonder   ( tyckte det passade rätt bra, ni förstår sen nedan ;) )
med pamela andersson och denise richards
hahah vilken film, vilken film !
sen pushade hon mig så jag vågade slänga i en maskin tvätt
( ny tvättmaskin nämligen och den gamla råkade jag pajja  haha så ni kanske förstår ;) )
men det gick fin fint ! blev inget skumparty ;) hoho




jag: felicia vad är det för skillnad igentligen på dessa?

felicia:  joo dem runda är med ost  (stolt)

jag: ( hon var fan blondare än vad jag troddde ) hahahahahahahah

Puss therese

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha meeeen din dummer !! Nu kommer Kim förstå att vi ljög om han läser din blogg hahaha:D

2008-11-09 @ 14:30:47
Postat av: therese

haha det är du som är dum:D hahaha vaddå han kom ju inte? klart det inte blev skumparty då;) hoho

2008-11-09 @ 14:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0