lite panik..

ligger nu i sängen och bara slappar
är sjukt trött..
lyssnar på låten michaela la in, gryyym juuuueee
kalaset blev lyckat, god mat och dryck.
hon blev hur glad som helst !
inte varje dag man blir 65 och slutar jobba  heheh
kul och få träffa alla igen meed.
påvägen hem var de poliskontroll
mitt ute i skogen, man börjar ju undra
men iaf så var det negativt så det var ju tur.
jaaa annars har ja inte så mycket mer att säga..
det snöade lite här förut, så myysigt=)
tänk att det inte är så långt kvar längre, 1månad typ
åhåhåååhåhå... va ja ser framemot och ta fram alla julsakerna
det blir så mysigt då.  hoho
tänt i varje fönster, lukten, glädjeeen aa ni vet !
men sen har jag ett problem..
är det bara jag som har ångest över vad jag vill ha i julklapp?
serriöst, iår tycker jag det är sjuuuukt svårt
och hur kul är det att få pengar? jooo de är ju jätte bra för dem som kan hålla i dem.
önskar jag var den dära spara tjejen. men nää...självklart inte
men jag skall nog komma på något.. heheh
årets julklapp skall  tydligen vara en upplevelse säger dem
mysigt tycker jag !

lägger kanske in några bilder imorgon från kalaset
nu har min kamera dött och kamera sladden har jag tappat bort.. typiskt?
hoppas pappa kan hjälpa mig med detta i morgon !
för nu ska jag sova...
godnatt  
Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0