min kväll

nu har jag äntligen lite tid över för att berätta om min gårdag
sen blir det tbx till tvn för att se på sanningens ögonblick
iallafall...
jag och felicia bestämde oss för att dra ut till hannah
även bea, så bea kom å plockade upp oss.
( för hon var ensam hemma hoho)
vi spelade speel bla ett spel då man ska rita å gissa
haha väldigt kul, bea var nog sämst på att rita ordet matte.
synd att jag glömde kameran hemma ! typiskt eller hur
hade varit kul å se om ni hade kunnat se att de var just ordet matte ;)
jaa ni kan ju gissa vem som vann om inte annat;) haha
( jag och felicia såklart )
vi åt även kladdkaka, myyste och tjötade heelakvällen lång.
stackars hannah som skulle upp och spela fotboll dagen efter.
sen åkte jag med felicia hem och fortsatte kvälleen
ingen av oss var trötta konstigt nog såå. haha
super kul & mysigt
tack för en goo kväll♥
XOXO
therese

Kommentarer
Postat av: hannah

haha jag tror faktiskt att det va vi som van;)

2008-11-17 @ 12:30:02
Postat av: KelocC

nice blogg ;D

2008-11-17 @ 12:36:06
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0