tisdag 4 nov

vaknade med ingen som helst röst,  hur fan skall detta gå tänkte jag.
men när jag väl kom in till skolan var det som om allt var borta.
varför är det bara så djävulskt för mig på morgonen ? påväg in?
bussen var fullll och när vi kom in var första lektionen inställd
sådär lagom kul !
men som räddare i nöden"  kom vår kära klassföreståndare
med våra försäljnings och service betyg,  aa det går ju att diskutera tkr jag !
på lunchen gick vi ngr tjejeer + jesper till caktuz och åt.
jätte mysigt♥
jag valde en skink panini,  så sjukt jävla gott :) muuums !
efter att haft nästan 3 timmars handel lektion var det äntligen dags att åka hem.
har prov på torsdag så känner att jag måste iaf titta på häftet.
och så var det dom dära jävla papperna som ska in,  va tycks om att skita i de?
mmmmmm det tkr jag allt freddooo !
nu är jag vrååålhungrig och funderar på och ta en titt i kylskåpet och se vad som finns och erbjuda min hungriga mage.
sen tänkte jag ringa pappa, eftersom jag känner mig handikapad när jag inte kan svara på mina sms !

Kiss and hug's
therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0