varm och go, ja tack!

Himlans tjat om mina uggs, i know
men nu är de så att jag hade gjort fel vid
förra beställningen och det bara finns beiga kvar
så ett par sånna får de bli! kommer i mitten av december
men dom kmr iallafall.
har skittråkigt, och är hungrig som en stor blodtörstande varg
men pappa och mamma kmr snart så ska dom få göra ngt
rikigt gott, det är jag fan värd!
nej nu är de sängen och mitt underbara varma täckte som
gäller, brrrrrrr till och med fingrarna fryser på mig nu!!!

vi har till och med fått lite snö här idag
göra mysigt men kallt som tusan..

Hörs senare när jag blivit
varm och goooo♥
Michaela




Kommentarer
Postat av: Naim

Vem av dom är Therese :o shiiit??????

2008-11-24 @ 18:44:19
Postat av: Michaela

JAG MENAR DE! den första självklart

2008-11-24 @ 19:10:56
URL: http://thersemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0