vilken kväll ..

sitter nu ute i kungshamn hos pappi:)
om några skall vi åka ut till hamburgsund
och överraskaaa... hoho jaa kan inte säga mer än såå tyvärr:D
har ni sovit gott i natt?
det har nämligen inte jag.
vi hämtade en kattunge igår, ur söt!
de var ju bara det att den saknar ju sin mamma å syskon
så den var lite ledsen och ville inte vara ensam.
iaf så var den på övervåningen hos min lilla syster
mitt i natten kommer kajsa ner till mig
therese  är du vaken ?
inget svar.. (orkade inte)
therese jag vet att du inte blir glad på mig nu.. men jag vet inte vad jag ska göra.. snyft*
mmmm... va?

jaa hon får sova här hos dig i natt, jag kan inte sova när hon mjuar å kurrar så
( släpper ner katten i min säng )
det var ju bara det att jag kunde ju inte heller sova när hon höll på att spinna så mkt att det lät som om någon borrade
men tänkte jag får väl vara schysst... sneglade på klockan..04.17 ... gottt!
men tillslut somnade både jag och skrollan
men vaknade strax igen vid 05.30 av att min lilla syster tog fram flingpaketet och skulle äta lite eftersom hon inte kunde somna om. vilken natt säger jag bara! blev inte så många timmars sömn.
så var lite extra trött i dag med andra ord.



michaela, var du ute och gick med din hund förut?:D
du får ringa mig, för du svarar ju inte din fis:(

nu måste ja kila! hörs senare♥ THERESE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0