ännu en ful dag..

kollade precis på bonde söker fru med mamma
har mått skit dåligt hela dagen i dag.
känns som om jag ska spy flera gånger ! så jobbigt, just då har man bara lust å få ut det. men icke !
blev en filmen how she moves igår istället för tacos.
blev grymt besviken på filmen och höll på att somna fleera gånger
fick riktigt kämpa för att hålla ögonen öppna !
vi gjorde tacos i dag i stället, så jävla gott är det.
men michaela den röven svek mig och felicia och drog till gbg och toffla..
haha:)
nu ska ja se på min älskling ( persbrant )  haha♥

/ therese

Kommentarer
Postat av: Michaela den sämsta vännen i världen plus toffelas är jag

meeeeeeen:( vi är tomorrow?

2008-10-29 @ 21:24:06
Postat av: Felicia

hahha jag kollade också på bonde söker fru med min mamma hahha:D

2008-10-29 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0