Frölunda-Rögle

Imorse låg jag och drog mig länge i sängen,
fy va skönt med lov säger jag bara,
helt underbart!!! När jag väl kom ur sängen drog vi till mcdonalds
och käkade frullle=) väldigt gott och väldigt behövdligt.
Framåt 6 drog vi oss upp till Torslanda där vi kollade matchen
Frölunda-Rögle mitt älsklingslag förlorade med 6-3:( men
det var ju inte vilken match som helst
Jocke gjorde ju sitt första säsongsmål:D jävligt kul!!!
Sen var C lika snäll som alltid och körde oss hem, och vet ni vad
de puckot ska göra? joo han ska köpa en iller!!!!
Ni ser rätt , fyfan hatar verkligen sånna djur, riktigt vidriga..
nu skall jag iallafall hjälpa mitt hjärta att plocka iordning lite
sen ska vi lägga oss och kolla på sunes jul, haha var så länge sen jag såg den
och är så grymt sugen på de, så den får de bli!

Bilder från dagen kmr senare

Puss Michaela ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0