Hårfärg..

Denna dagen har vart hur bra som helst måste jag säga
rikigt mysig, först hade jag mitt säljsamtal vid 11.10
gick hur bra som helst, förstår inte varför jag var nervös
va ju endå bara inför freddo:S men iallafall efter det drog
jag och mina urgulliga classmates till mcdonalds och åt, lika gott som alltid!
sen var det bara matte och svenska, så rikigt gott!
nu har jag precis duschat ur min hårfärg ur håret, har nämligen färgat
till en ny brun färg men ljusa slingor.. hoppas det blir bättre än innan!!:)
Nu ska jag kolla på Persbrant och sen ska jag nog ta och lägga mig
känner rikigt hur mina ögon bara vill dra ihop sig haha.
plus att jag saknar ihjäl mig efter min älskling=( buhuuu
/michaelá



Old pic, men gilla ändå färgen i håret där
fårse om det blir mörkt till vintern igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0