min fredag..

ojojoj vilken kväll!!! s u p e r   k u l ♥
tiden bara rann iväg.

helt plötsligt var klockan 17.00 och jag skulle möta upp felicia.
påvägen hämtade jag min volymtång.
snabbt fick vi rusa in på konsum för att köpa det sista behövliga.
tog en evighet att välja strumpbyxor .. lite ljusare? inte så glansiga? korta? långa? mörka? ...yes you know!
efter det gick vi upp till mig där vi gjorde oss i ordning.
från ingenstans ringde min alarmklocka och det var dags att gå ner till stationen.
gissa om vi fick panik!? vi hade nästan glömt bort tiden när vi stog där framför spegeln.
men som tur hann vi och bussen var smällfull.
i det läget önskade vi oss båda att vi var rika och kunde ist ta taxi in.
men som tur är det ju inte så långt och vips så var vi inne hos frida.
där hon fick en stoor kram och presenter:)
efter ett tag, från att fått klagomål från andra sidan lägenheten.
bestämmade vi oss för att dra ut på stan och kika.
K U L  tänkte ja... 

felicia kände den snyggaste vakten så vi snacka lite med honom och så fråga han typ vad vi gjorde där
eftersom vi var för små .. så vi vågade inte fråga honom om vi fick komma in.
haahah men vips så var vi inne på harrys och stog och dansade till allt möjligt !
haha " min flickvän "  lisa hjälpte mig från en sliskig gubbe och väl där inne
träffade vi min syster och hennes kompisar och stod och dansade loss tsm med dem.
även felicias brosa.. haha;)
en kille kom fram till oss och frågade om han inte kunde få ta ett kort på oss,
jo men visst .. kan ju inte ha blivit snyggt ! hahah
men typ 1timma senare där inne träffade vi han igen ( vakten ) och chockat fick han fram
 vad gör ni här inne ? :D haha
riktigt jävla skoj ! tillslut stängde det och mina fötter värkte av smärta .. ( skulle inte valt högklackat )
vi bestämmde oss för att åka hem, så vi ringde magnus och så kom han och hämtade oss
och körde oss hem till våra sängar. gott !

en underbar kväll tillsammans med dig felicia ! <3
hopppas ni andra hade en lika bra fredag som jag hade !
tack frida och alla andra goa :) detta måste vi göra om.
saknade min michaela

kiss and hug's
thereeese


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var suuuuuuuuuuuuuuuuuper:D<3

2008-10-25 @ 22:42:39
URL: http://feliciahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0