myspys kväll med frida..grattis hjärtat !

blev en väldigt mysig kväll igår !
frida kom till mig med bussen i stormen och jag hade bäddat för båda.
hade precis kollat klart på filmen när hon kom och vi tog lite natta mat.
frida hade varit och festat i hällevadsholm och jag tänkte att en bit mat hade säkert inte suttit fel då;)
( vilket det heller inte gjorde )
sen låg vi och pratade lite innan hon somnade och jag med efter ett tag.. haha
när vi vaknade var det inte vilken söndag som helst.. utan fridas födelsedag !!! :D
vi gick upp och åt lite frukost och sen skulle hon ta bussen in till sig igen
för att bli grattade av mamma å mormor å hela tjocka släkten.
när vi precis hade klätt på oss för att gå ner till stationen, kom jag på.. vad är klockan frida?
vi hade glömt och ställa om klockan !
så av med jackorna igen och vänta en timme till.. haha
så kan det bli i bland ! 
men vi fortsatte tjöta om a l l t  möjligt =)
det var längesen vi bara satt och prata, har verkligen saknat det !
så det var kul ♥

hoppas du får en underbar dag ( fasten att det är skit väder )
och GRATTIS ännu en gång hjärtat :)
/ therese




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0