och så var det söndag..

helgen går alldeles för fort!!!
men snart är det höstlov så ska väl inte klaga=)
har precis ätit en stoor frukost och nu funderar jag på att hoppa in i duschen
är seg idag, precis som alla andra söndagar.
eftersom jag hade varit så duktig igår hade mamma köpte med sig spiderman i aftonbladet.
precis va jag ville ha, tack mamma:)
jag älskar nämligen spiderman filmerna:D hur kan man inte göra de?
det bästa med söndagar är att det alltid går något bra program på tvn
så ikväll blir de
18:05 One Tree Hill    kanal 5
19:00 Gossip girl        kanal 5
20:00 Hål i väggen     kanal 6
21:00 I hennes skor   kanal 3

michaela ring mig!
/therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0