precis vaknat...

Precis vaknat, kunde verkligen inte somna inatt, jobbbigt som fan!
men iallafall älsklingen har gått och jobbat och här är jag helt ensam i
en stor lägenhet, hatar att vara ensam haha tycker bara jag hör massa ljud hela tiden...
haha måste bara berätta om igår, när vi låg i sängen han bara
vill du höra ngt kul?
ja va tror du, svarade jag sjävlklart.
om du lyssnar riktigt noga hör du tanten ovanför som snarkar
och jag riktigt spände öronen, och vet ni, där låg hon och snarka,HÖGT och tydligt! haha:)
dårliga väggar´och golv va min första tanke!! haha
inte så kul info men endå.

Iallafall ska jag ta tåget hem vid 15.00, fast ska hoppa av i stenungsund
där min kära pappa hämtar upp mig :) gott

Puss Michaela ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0