underbart med lov !

idag har jag bara degat framför tvn och datan =)
så himla tråkigt väder så jag skulle vilja spy.
men gott med lov iaf ! var verkligen behövligt.
nu nån dag på lovet skall jag bjuda frida på bio.
( en av hennes present från mig )
tror vi har bestämt oss nu för high school musical 3 heheh
och sen hade jag tänkt och läsa ut min bok :D
inte så mkt planerat och inga krav... låter bra det tycker jag !

blev även filmen solstorm i går och ngr avsnitt av andra avenyn.
jag önskade att jag aldrig såg första avsnittet av den serien, för nu är jag fast.
och jag tror jag är kär i Stefan Gödicke han som spelar Tony .. hur gammal kan han vara?
blev riktigt chockad när jag läste att Maya Rung som spelar Liv var 21
om jag inte minns fel.. skulle jag aldrig gissat på :D 

jag vill med vara med på natthockey ikväll !
fan va kul det hade varit, men vill inte förstöra den dära " killgrejjen " .
hahah så då får jag skylla mig själv :)

hörs senare / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0