min snuviga torsdag..

idag har jag passat min söta lillebror.
haha stackarn går fof på kryckor efter att ha lyckats bryta stortån när han spelade fotboll.
frågan är hur fan man lyckas? haha
kl. 10.30 tog vi bussen ut till mormor  där vi fikade lite
kollade på gamla kort från när vi var små pluttar.
och myste med godis till filmer vi hade med oss.
sen ville hon bjuda på middag, fabian var gott det var !
potatis och pannbiff med brunsås och lingon å en stor sallad till de... mmmmmm
sen bakade vi kärleks mums och sen kom min kära mamma och hämtade oss.
skönt.. för jag mår inte helt 100 ännu och blir därför väldigt trött.
min jävla förskyldning håller fof i sig och ögonen och näsan rinner som aldrig förr..
hur mkt snor har man igentligen ? jag tkr att det ända jag gör är att snyta mig? ( haha frääscht therese;)  )
har fått jävligt ont i halsen med, inte kul alls detta nu när det snart är helg och grejjer.. men men !
så när jag kom hem la jag mig i soffan och läste lite i min bok. bara 100 sidor kvar
det är helt sjukt så spännande den är !
nu ska jag ta mig en kvällsmacka med mamma♥
hörs senare
/therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0