en lååång dag

idag har det varit en seg dag, en sån där dag då man inte vill lämna sängen.
var både trött och inte alls sugen på något som hade med skola och göra.
kände bara hur alla bussar lockade mig hem direkt när jag kom till skolan.
men ja stod ut heela dagen! riktigt stolt
hade nästan 3 timmars håltimma.. usch så segt och inte kunde ja åka hem heller.
saknade michaela och sara idag i skolan!<3
kl. 15.00 skulle ja ha försäljningsmöte och jag var jätte nervös, inte vet jag varför? för det var inte hemskt för fem öre.
kanske var det för att felicia skrämde upp mig?
det gick iaf utmärkt! är så himla nyfiken va ja kommer få i betyg=D hhuhu
imorgon börjar jag 13.05 gaaanska skönt vaa, sovmorgon är bland det bästa jag vet!
finns nog fan inget gooare!
så jag och felicia skall in till torp imrg, måste hitta ngt och hon får hjälpa mig:)
hörs senare   / therese


Dagens humör: hmm cpglad
Dagens borde: lyfta på röven och börja gå om ja ska komma fram i dag
Dagens frisyr:  utsläppt
Dagens smink: inget
Dagens klädsel: mjukis
Dagens vill ha: chooklad i mängder! och jacobs pappas taco i tunnbröd..... namnam:)
Dagens köp: fika till mig och fillii:)
Dagens längtan: hem till moi
Dagens saknad:  min skatt.. mitt lilla hjärta.. pondus<3
Dagens planer: myspys
Dagens fundering: ang mitt betyg på försäljning och service
Dagens tråkigaste:  att jag hade en sån sjuukt lång håltimme!
Dagens person: mamma
Lyssnar på nu: massa bra






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0