Skrikande barn och Beck

Tog mitt pick och pack och tog 4 tåget ner till  gbg, till min älskade:)
självklart var tåget helt smäckfullt, och vem satte sig inte bakom mig
om inte vår alldeles egna munkedal "lodis" haha, tycker så synd om honom
det regnar och blåser skitkallt och han går i tshirt och shorts?!
skulle ju ligga sjuk jämt och ständingt om jag gick runt sådär, iofs så är mitt
immunförsvar det dårligaste som finns redan ändå menmen..
det jag ville komma till var att det var den längsta resan till gbg som jag vart med om
kändes det som iaf. satt med ngr skrikande ungar, ååååh, hade bara lust att gå fram
till dom, ta dom, öppna ett fönster och stå och vinka goodbye till dom!
på centralen mötte fredric mig, och hungrig som jag var gick vi och köpte oss lite mat..
blev tacos fast istället för köttfärs gjorde vi kyckling, riktgit gott måste jag säga:)

Nu skall vi lägga oss och mysa framför en Beck film, alltid lika spännande
haha klarar inte av att kolla på en sån film själv haha

Puss och godnatt ♥  Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0