Hemma i munkedal igen

Nu sitter jag i min underbara säng här hemma i munkedal, jippi!
Tog tåget från göteborg 19.15, helt proppat med folk men resan gick iallafall
väldigt bra... pappa kom och hämtade på stationen, sköönt för det
är ju svin kallt ute!
Idag har jag inte gjort alls speciellt mkt, legat i sängen och kollat på film
med min älskade, väldigt mysigt:)
Och nu skall jag dra mig ner mot tvn och kolla på Cheaters, haha
vet inte varför men bara älskar sånna program, men det tror jag inte
jag är ensam om? jag menar vem tycker inte om dramatik och människor som
slås om andras flick/pojkvänner och framförallt otrohet..
skulle inte vilja vara med om det själv men det är rikigt kul att kolla på ngt vänster endå..

Hörs senare/ Michaela ♥


Här kmr lite bilder från gårdagen

 



1. Myyy Man
2. Poseeee
3.Min stora Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0