Väldigt, väldigt seg dag

Sitter och kollar på någon helt menningslös film på tv, tror till och med den
hette payback haha, nog om de.
Har vart en väldigt seeeg dag, eller en väldigt seg dag kasnke jag skall säga
har inte hänt något, älsklingen åkte ifrån mig i morse, men imorgon beger jag mig ner till
honom i gbg igen, läääängtar ♥
Har vart med Felicia idag iaf , har typ suttit och försökt förstå oss på hur det här med bloggen
fungerar,  och det gick?  ja sådär måste jag väl endå säga.. haha
var iallafall lika kul att vara skrutten som alltid!<3
men nu ska jag ta och hoppa ner i sängen och ladda ner ngn bra film
och vänta på att det ska bli morgon...

Ciao
/Michaela


You are my everything, and I love you
more than anything ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0