ÄNTLIGEN LOV

varken min eller michaelas dag började särsklit bra.. båda försov sig!
men som tur var stog våran bästechaffis på stationen och väntade på oss som sedan  körde oss raka vägen till skolan ;)
vi kom precis i tid.. är man grym så är man !
idag efter vi haft idrott.. vad tror ni inte händer då?  jooo jag glömmer såklart mina skor.. så där får dom vara på lovet.
bra jobbat.. en stor applåd till therese !!
nu måste jag köpa nya om dom inte är kvar då vill säga.. men den chansen är ju inte så stor.
skulle ändå köpa nya men inte just precis nu kanske=(
glömde även nyklar och busskort i morse så min bästechaffis fick köra mig hem och som tur var det någon hemma när jag kom hem.
känner verkligen hur jag borde stanna inne hela dagen idag.. för att vara på den säkra sidan.. haha
nu ska jag hoppa in i duschen och sen ringa mina käääraa vänninor.
kissss and löööve
/therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0