bra start på dagen

Åkte ner till min käraste igår kväll, halv 12 var jag framme i härliga
göteborg, inte vart där sen det tog slut mellan mig och fredric så jag trodde
de skulle kännas så mycket konstigare än det gjorde, men det var riktigt härligt!
jag och sarah åkte och tog hål i våra små söta navlar imorse, ont som fan gjorde de,
minns det som att det bara stack till!  Men nu är det gjort och jävlar ni så fint det blev:D haha
Gick även och käkade donkan och gick och tittade runt på stan, en riktigt mysig start på dagen med
andra ord:) När jag kom hem gick jag en lång proma med fillliii, och nu är ja hemma igen!
Inte riktigt planerat vad vi skall göra ikväll, med något måste hända!!




/
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0